Pesquisar neste blogue

quinta-feira, 19 de novembro de 2009

Já hai data: a Rolda de Rebeldia será o 30 de Janeiro de 2010


Sample image

A celebraçom da primeira jornada deste processo de reflexom e de diálogo para a intercomunicaçom entre a esquerda social e política galegas já tem data concreta. Por mor da nova data e a diversidade de pessoas e colectivos a contactar por parte da Comissom o prazo de inscriçom será até o 15 de Janeiro.

Os contactos entre a Comisom da RdR e os diferentes corpos individuais e colectivos da esquerda continuam a bom ritmo e estenderám-se, com diferentes formatos, até a celebraçons desta o 30 de Janeiro. Por mor da enorme diversidade de pessoas e colectivos a contactar por parte da Comisom, e com a intençom de que ninguém se sinta excluído deste processo de diálogo, o prazo de inscriçom para participar permanecerá aberto deica o 15 de Janeiro de 2010.

A Rolda de Rebeldia procura criar un espaço de comunicaçom entre as organizaçons políticas, sindicais, sociais e de base, assi como os cidadaos e cidadás conscientes, que actuam na Galiza para umha comum reflexom da realidade sociopolítica do nosso povo. Está aberto um processo de diálogo, meramente organizativo, para chegar ao 30 de Janeiro, polo que a Comisom vem de criar un espaço web no que cadaquén pode achegar as súas opinions, contactar com a organizaçom, inscrever-se para o 30 de Janeiro, etc.

PARA INSCREVERSE NA RdR:
http://www.roldaderebeldia.org/index.php/component/jforms/1/90.html

PARA ENVIAR ACHEGAS:
http://www.roldaderebeldia.org/index.php/component/jforms/2/91.html