O último guerrilheiro galego antifranquista José Castro Veiga, popularmente conhecido como Piloto, centrará o Dia da Galiza Combatente 2011, instaurada por NÓS-UP em 2001.
Sam Fiz de Asma acolhe atividades
O ato central terá lugar no cemitério de Sam Fiz de Asma, em Chantada, onde estám os restos do combatente galego abatido pola Guarda Civil 10 de março de 1965.
Sob a legenda Piloto exemplo de coragem, tenacidade e resistência NÓS-UP realizará um comício domingo 9 de outubro às 13 horas.
Intervirám o especialista na guerrilha galega antifranquista Xaquín Yebra Pimentel, Francisco Martínez López "Quico", guerrilheiro antifranqusita que combateu no grupo do Giróm, Laura Guisantes em nome de BRIGA, e o porta-voz nacional de NÓS-UP Alberte Moço.
A iniciativa contará com recital poético e posteriormente terá lugar um jantar de confraternizaçom.
Editada biografia do Piloto
NÓS-UP editou um caderno de 36 páginas com a biografia do Piloto que está sendo distribuido a 1€ e que após o dia 11 de outubro será disponibilizado em formato digital.
Autocarro do Sul
NÓS-UP freta autocarro para facilitar assistência. Partirá às 8.30 horas de Salvaterra com paragens em Ponte Areias (8.45h), Porrinho (9h), Vigo (9.15h) e Ponte Vedra (10h).
O cartom pode ser adquirido por 8€. Para mais informaçom nacional@nosgaliza.org ou telefonando a 669 778 474.
Sem comentários:
Enviar um comentário