04/03/2010
Este é o lema da campanha que a Assembleia de Mulheres da Galiza Nova pom em marcha com motivo deste 8 de Março. A nossa organizaçom pegará cartazes, repartirá colantes e distribuirá um novo Activas, voceiro da Assembleia de Mulheres, centrado na denúncia da situaçom laboral que sofrem as moças galegas, o 125 cabodano da 1ª feminista galega, Rosalía de Castro e um breve recordatório da história destes 100 anos de celebraçom do 8 de Março. Descarrega-o
aqui.
O BNG da comarca tamém puxo em funcionamento um novo espaço web centrado na mulher e ao que vos remitimos tamém para que colaboredes com o que estimedes oportuno. O endereço do mesmo é: http://mulleresentresileminho.blogspot.com/.
+ Relaçom de artigos recomendáveis sobre feminismo para além dos já citados:
Tamém o vindouro 10 de Março é o dia da classe trabalhadora galega, em comemoraçom do assassinato dos dous trabalhadores Amador e Daniel, o mesmo dia que falecia o derradeiro guerrilheiro da Galiza, tam conhecido por todos os chantadinos: José Castro Veiga, "o Piloto". Nesse mesmo dia contaremos em Chantada com a presença de José Manuel Beiras Torrado.
Sem comentários:
Enviar um comentário